
Prvi su na tržište tadašnje Jugoslavije plasirali industrijski kečap. Danas je njihov portfolio znatno bogatiji, a ono čime se diče je da svoje soseve prave od sirovina malih proizvođača iz Srbije. Jasno im je da je najefikasnije da ‘Sossini’ priču ispričaju putem društvenih mreža i žele da se na taj način približe savremenom potrošaču.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Odluku da se prijavimo na konkurs doneli smo na bazi iskustava prethodnih učesnika, gde smo dobili uvid u znanja koja su oni stekli i smatrali smo da je to veoma korisno za nas i naš biznis.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Želimo da modernizujemo pristup kompanije tržišnim uslovima i novim tehnologijama i samim tim omogućimo bolji dolazak do svesti potrošača na najbolji mogući način. Posvetili bismo se uspostavljanju prodaje putem neke od e-commerce platformi, kao i daljem građenju brenda putem društvenih medija, da proširimo priču o zdravoj ishrani koju pričamo kroz naše proizvode.
O kompaniji
Mala porodična firma Biotrend osnovana je 1990. u Čortanovcima, nadomak Novog Sada. Četiri godine kasnije proširili su proizvodne kapacitete i promenili ume u Biotrend Donato, a u svoj portfolio proizvoda dodali kečap, majonez i senf, pa zatim i majonezne salate i liniju soseva na bazi povrća i majoneza. Proizvodni portfolio je 2009. godine prošao kroz rebrendiranje i dobio naziv ‘Sossini’.
Svi njihovi proizvodi se od početka do kraja proizvode u Biotrend pogonu, što podrazumeva da ne koriste gotove industrijske smeše. Svoje proizvode prave sa sirovinama malih proizvođača iz Srbije.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Web
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.