1. mesto
promene u 24h 1

Krušedol

Carpe diem

 5861
 9352

Jelena i Aleksandar su državni posao samovoljno zamenili sopstvenom farmom koza. Ne samo da se nisu pokajali, već kažu da uživaju da se svakodnevno igraju stvarajući novu vrednost. Žele da ljudi uživaju u mlečnim proizvodima koje proizvode, isto onoliko koliko su oni uživali dok su ih pravili. Sada imaju ideju da, koristeći onlajn platform, zajedno sa potrošačima nastave da unapređuju i inoviraju svoj brend Carpe diem.

Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?

Energija i ljubav su razlog zašto smo krenuli u sve ovo i kako smo stigli do trenutka u kome smo sada. Kao i sve drugo, tako i naše znanje u nekim oblastima ima svoje limite, koje još nismo prevazišli. Digitalizacija je jedna od njih. Važno je znati šta sve ne znaš i tražiti pomoć u toj oblasti.

Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?

Naša ideja je da napravimo partnerski odnos sa potrošačima, prijateljima, ljudima koji će učestvovati sa nama u ovom projektu. Hoćemo da razne ideje sakupimo u Carpe diem i napravimo neke nove proizvode ili postojeće modifikujemo, modernizujemo i učinimo ih boljim.
Takođe, želimo da napravimo digitalnu komercijalu.

O kompaniji

Pejzažni arhitekta Jelena Marić i pravnik Aleksandar Stepanić do pre nekoliko godina nisu imali nikakvo znanje o stočarstvu i radili su u državnim firmama. Sada u Krušedolu imaju farmu sa 250 koza, a otkupljuju i sa drugih farmi, pa dnevno prerađuju 1.000 litara kozjeg i ovčijeg mleka praveći jogurt, kiselo mleko, sireve, surutku…
Dobitnici su priznanja „Najbolje iz Srbije 2014” i sarađuju sa velikim trgovinskim lancima. Kako kažu, još uživaju i igraju se, stvarajući novu vrednost svakog dana.

Glasajte za svog favorita!

Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.

Broj glasova 5861

Krušedol

Misiju Generatora podržavaju:

Glasajte za svoje favorite!

Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.