
Kažu za sebe da su ‘carevi šargarepe’ i da imaju misiju da ujedine što više malih ratara iz Srbije, kako bi zajednički snažnije nastupali na stranom tržištu i predočili ljudima da najukusniji primerci ovog povrća dolaze upravo iz naše zemlje. Da bi bili korak bliže svom cilju, neophodno im je da pojednostave i ubrzaju komunikaciju sa svim dobavljačima. Nove tehnologije u tome mogu da im pomognu.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Cilj nam je da udružimo što više malih proizvođača iz Srbije, da zajedničkim snagama nastupimo na svetskom tržištu i da izgradimo prepoznatljiv brend. Da kada neko kaže šargarepa ili paprika pomisli na Srbiju.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Želimo da digitalizujemo ‘knjigu polja’. To će nam omogućiti da imamo bolji protok informacija i da brže komuniciramo sa više od 200 svojih kooperanata. Trenutno, od povrtara dobijamo podatke o stanju robe telefonskim pozivom ili eventualno imejlom.
O kompaniji
Carska bašta je osnovana 2008. godine u okolini Zrenjanina i bavi se skladištenjem, pakovanjem i preradom voća i povrća. Ideja je bila da se poljoprivrednici iz svih delova Srbije udruže i da se otvori distributivni centar. Zahvaljujući istrajnosti i posvećenosti poslu danas mogu da se pohvale da su prepoznatljivi na domaćem tržištu i da snabdevaju velike kompanije i trgovinske lance.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.