
Mlađa ćerka bračnog para Maričić godinama je radila u edukativnom centru svojih roditelja pripremajući se da nasledi porodični biznis, koji se bavi konsaltingom, menadžmentom i izdavačkom delatnošću. Kada je Branislav Maričić, osnivač firme, zvanično otišao u penziju, Lidija je preuzela kormilo Finese sa željom da je digitalno transformiše.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Cilj nam je da digitalno transformišemo procese unutar naše firme i omogućimo im da budu optimizovaniji, nama jednostavniji, a mi kao tim brži, spremniji za inovacije i praćenje trendova u našoj industriji. Brojni su izazovi jedne porodične firme koja je dugo na tržištu – od stalnih promena koje odgovaraju vremenu uz zadržavanje osnovne misije i pravca do donošenja odluka unutar porodice. Često je sama promena perspektive dovoljna da se nađe pravo rešenje i čvrsto verujem da će nam digitalna transformacija to omogućiti.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Dok smo se pripremali za konkurs Generator 2.0 iskoristili smo priliku da još jednom mapiramo izazove sa kojima se svakodnevno susrećemo, svaki zaposleni za sebe ali i kao tim. Uvideli smo još jednom da prostora ima za unapređenje – od postavljanja projekata, monitoringa, komunikacije do donošenja odluka. Digitalna transformacija u našem slučaju će imati dvostruki efekat – približiće nas kupcu, omogućiti nam da ga bolje upoznamo i budemo mu bliži iako nemamo maloprodaju. Takođe, omogućiće nam da budemo spremniji za izazove svakoga dana.
O kompaniji
Preduzeće za konsalting, menadžment i izdavačku delatnost Finesa je imala burnu i zanimljivu 25-ogodišnju istoriju. Stvorena je sa jednom željom i ciljem – da pojedincu omogući napredak na privatnom i poslovnom polju. Iz te želje dvoje ljubitelja knjiga kreiralo je izdavačku kuću i edukativni centar koji broji 100 knjiga u svom izdavačkom opusu kao i edukativne seminare.
Prepoznata je kao prvi edukativni centar koji je u Srbiji i regionu sprovela seminare Brzo čitanje, Mape uma i Savršeno pamćenje britanskog psihologa Tonija Buzana i objavila istoimene knjige, kao i brojne u okviru drugih biblioteka – Uspeh, Um, Biografije, Misao i Zdravlje.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.