
Prvi u Srbiji proizveli su reciklirani poliester i od njega odeću za trkače. Sada žele da daju „push“ digitalnom marketingu i onlajn prodavnici kako bi došli do novih tržišta i novih kupaca zainteresovanih da, nošenjem ovakve odeće, brinu o sebi i svojoj okolini.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Stalno unapređujemo poslovanje prateći svetske trendove u tekstilnoj industriji, kako u domenu nabavke savremene opreme, tako i u razvoju i primeni novih tkanina u izradi sportske, promotivne, ali i ostale odeće, po želji i narudžbi kupaca.
Pokrenuli smo novi trkački brend Push, koji je zasnovan na proizvodima od recikliranog poliestera. Iako je to potpuni hit u svetu, mi smo prvi u Srbiji koji su proizveli reciklirani poliester.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Digitalnu transformaciju vidimo u domenu digitalnog marketinga i onlajn prodaje u cilju približavanja našeg brenda što većem broju korisnika.
O kompaniji
Fush iz Beograda se od 2005. bavi proizvodnjom i distribucijom sportske i promotivne odeće. Danas sa ponosom sarađuje sa više od 2.000 trka, događaja i klubova širom sveta, kao i sa nekim od najvećih brendova.
Smatraju da njihovu kompaniju razlikuje od drugih u regionu kompletno zaokružen proces proizvodnje, koji uključuje pletenje tkanina od uvezenog prediva u sopstvenoj pletionici, bojenje tkanina, izrada štampe, krojenje i šivenje. Sopstvenim vozilima robu transportuju klijentima širom Evrope.
Prisutni su na tržištu većeg broja zemalja zapadne Evrope, a povećanjem proizvodnih kapaciteta planiraju osvajanje ruskog i američkog tržišta.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.