
Majin otac napravio je prvi u Srbiji magnezijum hlorid gel, za transdermalni unos magnezijuma. Uprkos tome, ona se u kontaktu sa kupcima i dalje susreće sa komentarima poput onih da imaju super proizvode, “ali nikada nismo čuli za njih“. Spremni su da izađu iz komfor zone i rade na jačanju brenda ‘Shirko’ većim prisustvom u onlajn svetu.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Jačanje vizuelnog identiteta kroz različite segmente poslovanja, primena novih alata i tehnika u svemu što nosi digitalna era. Čak i mikro preduzeće mora da korača novim stazama jer nas stare utabane ne vode više nikuda. Izlazak iz zone starih postulata donosi promenu i važnost da se uvek mora raditi na novim poljima.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Želimo da budemo prepoznatljivi, uočljiviji, da steknemo poverenje i damo na značaju drugačijem načinu lečenja koje je opravdano kvalitetom, ponudom i inovativnošću.
O kompaniji
Kompanija Shirko iz Kovina je pre šest godina prva u Srbiji proizvela magnezijum u vidu gela i druge proizvode koji se primenjuju u transdermalnoj terapiji. Sve svoje proizvode sami su krerali uz pomoć doktora nauka, magistara farmacije i lekara naturopatske medicine.
Maja Baković je pre dve godine nasledila očevu firmu i zajedno sa suprugom Radovanom nastavlila tradiciju negujući vrednosti koje pruža prirodna kozmetika bez kontraindikacija, baš kako i kaže Shirkov slogan: „Bolje kap preventive, nego litar leka“.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.