
Tetragon iz Čačka jedan je od najznačajnijih balkanskih proizvođača lepkova na vodenoj bazi, koji su već standard u Evropskoj uniji. Posvećivanjem digitalnom marketingu žele da unaprede komunikaciju ne samo sa industrijskim korisnicima svog proizvoda, već i da kod krajnjih kupaca probude svest o važnosti potpuno zdravih i ekološki prihvatljivih proizvoda.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Digitalizacija kao proces za nas bi mogla da donese bolje i preciznije rezultate u istraživanju i razvoju proizvoda, kao i da omogući smanjenje utroška vremena u pronalaženju kupaca.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Želimo da unapredimo prvenstveno komunikaciju u organizaciji, istraživanje samog postupka korišćenja podataka, njihovu analizu i obradu, a ono što želimo da produbimo je komunikacija sa kupcima i sa krajnjim potrošačem.
Direktnim marketingom bismo postigli da naši kupci, dakle proizvodne i industrijske kompanije, dobiju tačne i pravilne informacije o onome što radimo. Krajnji korisnici će dobiti informaciju o proizvodu, koji je potpuno bezbedan, ekološki prihvatljiv i koji se može u potpunosti reciklirati.
O kompaniji
Tehnolog Slobodanka Marković je 1992. godine u Čačku osnovala Tetragon, koji se bavi proizvodnjom lepkova na vodenoj bazi i danas je jedan od najznačajnijih proizvođača ove vrste na Balkanu. Proizvodi su namenjeni industrijskim kupcima, koji dalje lepak primenjuju u proizvodnji higijenskog, toaletnog papira, salveta, ubrusa, dušeka, sunđera.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.