
Digitalna tehnologija njima je bliska, jer su u poslednjih 17 godina, od osnivanja firme, pripremili i odštampali “kilometre” grafike velikih formata za brendiranje. Još davnih dana, UltraPlanet je uradio prvi bilbord u Banatu, ali ovi Zrenjaninci misle da ima još oblasti u kojima mogu da budu pioniri. Žele da razviju platformu koja će doneti uštedu vremena i novca svim kupcima, a predviđaju da će i konkurencija ubrzo početi da je koristi.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Paradoksalna situacija je da, iako od samog osnivanja sve vrste grafike radimo u digitalnoj tehnologiji, i dalje imamo potrebu da sprovedemo postupak digitalizacije u svom poslovanju. On se ogleda u digitalizovanju upravljanja svim procesima, resursima, radnim vremenom i odnosima sa kupcima radi razumevanja njihovih navika i potreba.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Perspektivu digitalizacije vidimo u tome što ćemo povećati lojalnost kupaca i otvoriti neka nova tržišta, koja u ovom trenutku nemamo ili ne vidimo.
Digitalna platforma, koju planiramo da izgradimo, donela bi nam novi pristup kupcima, tako da verujem da će i konkurentske kuće preuzeti ovaj način ponude. Možemo to da posmatramo kao pionirski postupak, koji će doneti značajne benefite kraćih rokova isporuke i niže troškove kupcima ove vrste proizvoda i usluga.
O kompaniji
UltraPlanet bavi se proizvodnjom svih vrsta grafike za brendiranje objekata (eksterijera, enterijera, izloga, podova, stikera i tapeta), vozila (putnički i teretni program folijama i ceradama), događaja, ali i proizvodnju promotivnih pultova, displeja, polica, visećih obeleživača, sajamskih štandova, promotivnih objekata, nameštaja…
Ovo preduzeće iz Zrenjanina ima potpuno zaokružen proces – od grafičke pripreme, projektovanja, dizajna štampe, proizvodnje, obrade do transporta i montaže. Prvo je u Banatu počelo sa tzv. outdoor oglašavanjem, kao i proizvodnjom grafike velikih formata.
Za 17 godina postojanja iza sebe imaju stotinu klijenata od maloprodajnih objekata različitih vlasnika, do nekoliko nacionalnih trgovinskih lanaca i mnogo flota zadovoljnih korisnika autografike.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.