
“Sve što je tekstil, to je naš posao“, kažu Vasojevići iz kragujevačke firme Up Living, koja ima zaokružen proces prodaje i distribucije tekstilnih predmeta za opremanje enterijera. Ipak, priznaju da njihov fah nije transformacija poslovanja korišćenjem digitalnih tehnologija i da sami ne mogu u potpunosti da odgovore na potrebe savremenog potrošača.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Došli smo do tog nivoa da bez adekvatnog programa ne bismo mogli da pređemo na viši nivo, da ispunimo zahteve tržišta ni klijenata, a sa njim bismo napravili drastičnu razliku u samom sistemu rada svih zaposlenih i u odnosu prema tržištu.
Samostalno to nećemo moći da odradimo, jer se mi se uopšte ne bavimo takvom vrstom posla. Zato smo se i prijavili na konkurs, jer bi mnogo značilo za naš posao da nam stručnjaci naprave program i obuče nas za njegovu primenu.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Razvijali smo se kao tradicionalna organizacija, ali znanje do kojeg smo došli, odavde nam “ne dozvoljava” da idemo dalje. Uvideli smo da nemamo dovoljno znanja o digitalizaciji i digitalnoj transformaciji, krenuli smo da učimo i shvatili smo da se iza toga krije čitav novi svet, gde je i nova klijentela.
Sama organizacija će bolje poslovati i funkcionisati ukoliko sistematizujemo sadašnje procese u firmi. Pod tim podrazumevam kompletan process – od prodaje do montaže. Voleo bih da u svojoj firmi imam sve pod jednim sistemom, jednim programom, gde sam program ne dozvoljava da ljudski faktor postupa po sopstvenom nahođenju, nego da ne možemo da uđemo u sledeći korak ako nismo završili prethodni.
Cilj nam je da za manje vremena uradimo isti posao, da dobijemo više slobodnog vremena da možemo da se posvetimo kreativnijim stvarima, da ne moramo svaki put iznova i iznova da unosimo iste podatke.
O kompaniji
Mala porodična firma Up Living osnovana je 2015. u Kragujevcu, ali se Vasojevići već skoro 20 godina bave proizvodnjom tekstila za opremanje enterijera, od zavesa, karnišni, draperija, tapeta, podnih obloga, posteljina, mebl štofova i pratećih materijala. Kažu da je njihov posao sve što je tekstil uz kompletno zaokružen proces – od prodaje preko obrade materijala do same montaže, pa čak i transporta robe i logistike.
Ponosni su što su uspeli da zadrže zaposlene sa kojima vredno stvaraju već dve decenije. Zaposleno je i nekoliko članova porodice, a oni koji nisu rođaci osećaju se kao da su deo familije.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.