
Nemanja Vićentić se priključio firmi koju su njegovi roditelji osnovali još 1992. godine i, očima savremenog potrošača, analizirao tržište prodaje kancelarijskog i školskog pribora. Sada ima ideju u kom pravcu bi trebalo da ide digitalna transformacija porodične firme.
Kao na malu pobedu može da računa na to što su roditelji prihvatili njegov predlog da onlajn prodavnica bude novi kanal prodaje i dolaska do novih kupaca.
Šta vas je motivisalo da se prijavite na konkurs Generator 2.0?
Veoma nam je bitno za dalji razvoj biznisa da imamo novi kanal prodaje, uz pomoć kog će više ljudi doći do nas i kojima ćemo pružiti uslugu kakvu zaslužuju.
Kakvu viziju za digitalnu transformaciju imate?
Želja nam je da napravimo dizajnerski najbolju internet prodavnicu kancelarijskog i školskog materijala, za fizička i pravna lica. Korisnik bi mogao bolje da pretražuje i da, uz pomoć filtera, preciznije odabere ono što mu je potrebno među 4.000 artikala, koliko bismo imali na lageru. Insistirali bismo na ažuriranom stanju, pravovremenoj dostavi i rešavanju svih reklamacija.
O kompaniji
Vesna i Veroljub Vićentić, radili su u istoj firmi, a onda su zajedno 1992. godine osnovali sopstvenu – Vekom d.o.o, koja se bavi veleprodajom i maloprodajom kancelarijskog i školskog pribora. Sa proizvodnjom traka za fiskalne kase počeli su 2004. godine, a 2012. godine su otvorili i drugu knjižaru u Beogradu.
Ponosno ističu da imaju topao i „komšijski“ odnos prema klijentima, zbog čega sjajno sarađuju sa brojnim preduzećima i fizičkim licima već dugi niz godina. Kupci im se uvek vraćaju, jer čak i da traženi artikal nemaju trenutno na stanju, prioritet im je da ga nabave u roku od jednog do tri dana.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike – digitalnu transformaciju! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. aprila u 12h.
Web
https://m.facebook.com/profile.php?id=148883365276132&ref=content_filter
Možete glasati jednom dnevno, svakog dana do 5. aprila u 12h.